نرخ اجاره ماشین
نوشته شده توسط : سفرآلامو

نرخ اجاره ماشین

 

برخی از دوستان کسب و کار من می گویند نرخ اجاره ماشین  هرگز افزایش نخواهد یافت. رئیس من می گوید: “اگر این را در سفرآلامو  ببینید، این چنین است. لطفا به من بگو که حقیقت دارد، آیا نرخ همیشه بالا خواهد رفت؟”

 

خب، سفرآلامو ، اگر چه هیچ کس نمی تواند آینده را پیش بینی کند، ما می توانیم به خاطر اجاره خودرو نشانه هایی از خوش بینی که در سال 2016 به سمت شمال و فقط کمی افتخار می کنیم تشکر کنیم.

در ماه نوامبر اعلام شد، نرخ پروازهای فرودگاه 50 فرودگاه، با داده های بزرگراه سرعت و تجزیه و تحلیل توسط سفرآلامو ، قیمت میانگین یک خودرو متوسط، 1.31 دلار از رنت ماشین  سال پیش افزایش یافته است. این ممکن است به نظر نرسد، اما این فقط افزایش چهارم سال از سال است؛ زیرا ما در ماه ژوئن 2014 جمع آوری نقل قول های سالانه را در 50 شهر آغاز کردیم.

40٪ از پاسخ دهندگان معتقدند نرخ بهره در سال 2016 افزایش یافته است. در همین نظرسنجی که دو سال پیش انجام شد، 30٪ معتقد بودند افزایش می یابد. این یک نظرسنجی است، اما به طور خاص در مورد اپراتورها     کرایه ماشین  مثبت است.

چه عواملی بر میزان تاثیر مثبت تاثیر می گذارد؟

از طرف تقاضا، مسافرت با قیمت سوخت در پایین ترین نقطه از سال 2008 به حرکت درآمده است. این تعطیلات شکرگذاری، با توجه به سفرآلامو ، 300،000 مسافر دیگر در مقایسه با سال گذشته سفر کرده اند. انتظار می رود دستاوردهای مشابه برای .

به دنبال اطلاعات بیشتر، انجمن تجارت جهانی کسب و کار (سفرآلامو ) پیش بینی می کند هزینه سفر کسب و کار در سال 2016 به میزان 5.4 درصد افزایش یافته است، که بیشتر از رشد در سال 2015 است. GBTA پیش بینی می کند حجم کل کسب و کار در سال 2016 3 درصد افزایش یابد، هر روز 38،000 سفر بازرگانی اضافی.

 

رنت ماشین

 

 

این نشانه های مثبت است، اما بعد از آن، گذشته از شرایط تقاضای مثبت، نرخ اجاره اتومبیل یا قیمت گذاری در سرمایه گذار را پیش بینی نکرده است. پس چه چیزی در طرف اجاره اتومبیل متفاوت است؟

این صنعت یکی از بزرگترین گردشگران ناوگان در طول سه ماهه اول سال 2015 را در تاریخ کرایه ماشین مشاهده کرد، سفرآلامو شروع به تجدید و حقوق سه چهارم ناوگان خود کرد. این قیمت گذاری افراطی در زمانها، و همچنین ارزش های خریدهای اجاره ای است. هرتز در اینجا از جنگل خارج می شود.

آقای جان تقیه، مدیر عامل سفرآلامو ، در کنفرانس سه ماهه سوم شرکت شرکت پذیرفته است که طی چند سال گذشته حدود سه امتیاز در سه ماهه گذشته از دست داده است، با این حال “این نوع بازنشستگی لازم بود که ما باید از آن عبور کنیم.”

در حالی که پیش از سفرآلامو  (پیش پرداخت مالیات) سفرآلامو ممکن است در مسیری برای به دست آوردن سهم به دست آورد – بهای تمام شده قیمت گذاری – سفرآلامو جدید موضع بسیار محتاطانهتری اتخاذ کرده است.

سازمانی، مزایای اولیه، نشانه هایی از برداشت سهام را نشان نمی دهد. برعکس، سازمانی، نه سفرآلامو ، آخرین بنیانگذار دو افزایش قیمت بود. این افزایش ها ممکن است یا ممکن است چسبندگی نداشته باشد، اما این واقعیت که بازیکنان خصوصی سهبعدی آنها را انگیزه می دهند، موجب خوش بینی می شوند. در واقع، در آخرین ارزیابی قیمت سفرآلامو ، نام تجاری حق بیمه سفرآلامو ، در وسط سفرآلامو قیمت گذاری شده است.

در مورد قیمت گذاری شرکت ها، اجازه دهید فقط در هر نوسانات چشمگیری از یک طرف و یا دیگر، به خصوص با قراردادهای بزرگ شرکتی متوقف شود. این فقط ماهیت حیوانات است – شرکت های بزرگ اجاره اتومبیل روابط طولانی مدت و متقابلا سودمند با مشتریان اصلی خود دارند و آنها در معرض خطر جدی برای افزایش قیمت در طول تمدید قرارداد قرار نمی گیرند.

برای آنچه که ارزش دارد، پیش بینی نرخ جهانی کسب و کار در آمریکا پیش بینی می کند نرخ اجاره اتومبیل های تجاری در سال 2016 به میزان 0٪ تا 1٪ افزایش یابد. بیایید ناامید نشویم، در تجارت های غیر قراردادی بازی وجود دارد و افزایش حجم تجارت در سال 2016 به نفع اجاره اتومبیل.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: